آشنايي اصولي تزيين ديوار با آينه + نكات مهم آن

در حقيقت آينه ها جزو بهترين و خاص ترين وسايل هاي تزييني براي ديوار منزل است و مسلما همه شما علاقه زيادي به آينه كاري روي ديوار منزل خود داريد . بايد دانست كه آينه كاري ديوار منزل يكي از روش هاي پرطرفدار براي تزيين ديوار خانه مي باشد . اما لازم است براي اين كار به نكات مهمي از قبيل : انواع سبك آينه كاري پذيرايي، ديوار هاي مناسب آينه كاري و انواع مدل آينه كاري براي پذيرايي توجه داشته باشيد .

اگر دقت كرده باشيد ، معمولا در اتاق پذيرايي بالاي مبلمان اين تجهيزات خاص قرار مي گيرند تا باعث زيبايي بهتر خانه شوند و توجه همه را به خود جلب كنند . تقريبا همه ما آينه را به عنوان نماد صافي و صداقت مي شناسيم ، بهتر است بدانيد و اين نكته را مدنظر داشته باشيد كه نقش مهم و اساسي اين شي در دكوراسيون ، دفع انرژي هاي منفي است .


در ادامه ويكي سرا قصد دارد تا شما عزيزان را با ايده هاي خاص و زيباي تزيين ديوار با آينه ها آشنا كند .

* تزيين ديوار با آينه *

اصولا همه ما تا حدودي آگاه هستيم و ميدانيم كه آينه يكي از وسايل مدرن و تجهيزات فانتزي است كه افراد از ديرباز تاكنون براي تغيير دكوراسيون و زيبا سازي محيط خود از آن استفاده مي كردند . بهتر است بدانيد كه اين شيء دوست داشتني ، نور را در تمام خانه پخش ميكند و از اين رو انرژي محيط زندگي شما مثبت و خوب مي شود . بنابراين اگر به دنبال يك دكوراسيون شيك و با كلاس هستيد و ميخواهيد يك محيط رمانتيك براي خود ايجاد كنيد ، بهتر است از آينه ها غافل نشويد .

بطور كلي ، اگر كمي مطالعه كنيد متوجه مي شويد كه اين المان ؛ مدل ها و الگو هاي خاص و متفاوتي دارد ، با اين اوصاف ، شما ميتوانيد براساس استايل خانه خود يكي از اين مدل ها را درنظر بگيريد و نماي خانه خود را به طور كلي تغيير دهيد .

 

انواع مدل هاي آينه

بايد دانست كه آينه ها ، از نظر شكل و مدل و كاربرد هايي كه دارند ؛ شامل انواع مختلفي هستند  . شما ميتوانيد از استايل هاي مختلف و بينظير آن در فضاي خانه خود استفاده كنيد . خوب است بدانيد كه يكي از معروف ترين و پرطرفدار ترين مدل هاي جذاب آنها ، شكل decorative يا همان آينه هاي چند تكه مي باشد . درمجموع بايد دانست كه اين مدل خاص را ميتوانيد بر روي ديوار پذيرايي يا اتاق خواب نصب كنيد .

 

آينه شبكه اي فلزي

خوب است بدانيد كه يك شبكه هندسي يك آينه گرد را در هسته خود نگه داشته است تا يك شاهكار فلزي محبوب ايجاد كند . قطعه‌ اي پويا كه به عنوان نقطه كانوني محسوب ميشود و افراد را به سرعت به خود جلب ميكند . اين آينه براي فضاي نشيمن انتخابي عالي و مناسبي است و ميتواند محيط شما را به صورت معجزه آسايي تغيير دهند .

 

آينه ستاره

همانطور كه از نامش پيداست ،اين آينه ها تداعي كننده شكل آسمان است . اين شي تزييني را در فاصله‌ اي كم از يكديگر قرار دهيد و محيط خانه خود را زيبا كنيد . در مجموع ، حالت فانتزي و توجه كردن به جزئيات باعث شده تا آينه كوچك ستاره‌ اي هميشه توجه افراد را به خود جلب كند و باعث مي شود كه افراد از تماشاي آن لذت ببرند .

 

آينه تار عنكبوت

عجيب است كه اين آينه با شمايل تارهاي عنكبوت ، ظاهري مدرن و دوست داشتني را به فضا ميبخشد . اين الگو در ميان يك قاب پيچيده از تارهاي طلايي قرار گرفته است و تركيبي از هنر و عملكرد بخصوصي را نمايان ميسازد . درنتيجه ، آينه‌ اي كه با شيشه و چوب ساخته شده باشد ، سبكي منحصر به فرد و فوق العاده را نمايش ميدهد .

 

آينه مكرومه

ناگفته نماند كه اين آينه ديواري زيبا و خاص داراي قاب مكرومه است كه هنر كلاسيك را نشان ميدهد . بهتر است بدانيد كه جنس مكرومه ميتواند از نخ، پنبه و هر نوع متريال ديگري باشد . همچنين ظاهر گرم و خانگي اين آينه سبب شده تا افراد از تماشاي آن لذت كافي ببرند . در ضمن از اين شي نيز ميتوان براي تزيين راه پله هاي خانه استفاده كرد و نماي ديوار را با آينه ها تزيين كرد .

 

آينه كارت دكو مستطيل

بايد بدانيد كه براي ساخت و اجراي اين آينه از ميله‌ هاي طلايي و قاب هندسي نيز استفاده مي كنند . اين يك نوع آينه فوق العاده جذابي است كه  ميتواند محيط خانه را زيباتر كند . حتي از اين آينه براي تزيين ديوار حمام، اتاق خواب، راهرو و ورودي خانه ميتوان استفاده كرد . درمجموع  فراموش نشود كه از اين سبك آِينه ها مي توانيم براي تزيين پاگرد راه پله نيز استفاده كنيم .

 

آينه پلكسي

جالب است كه براي ساخت و ايجاد اين وسيله تزييني از جيوه استفاده مي شود . وجود جيوه پشت ورق هاي پلكسي گلاس باعث  ايجاد حالت آينه اي در ورق پلكسي گلاس مي شود . اين متريال در برابر خم شدگي و ضربه بسيار مقاوم بوده و وزن سبكي نيز دارد .

تقريبا امروزه آينه هاي معمولي ديگر پرطرف دار نيستد و المان و طرح هاي جديد جاي آنها را گرفته اند . اين مدل Mirror معمولا در دو رنگ نقره اي و طلايي توليد مي شود و نياز به نگه داري خاصي ندارد . به طور كلي بايد بگوييم Plexiglas mirror به راحتي شكل مي گيرد . با اين اوصاف، اگر دوست داريد خانه اي خاص و باكلاسي داشته باشيد ؛ بهتر است كه از اين مدل Mirror استفاده كنيد و نماي محيط زندگي خود را به طور كل تغيير دهيد .

 

آينه كاشي شكسته

در حالت كلي اين آينه هاي زيبا از كاشي‌ هاي شكسته شيشه‌ اي ساخته شده است . اين مدل در اصل ، ظاهري منحصر به فرد و پويا دارد . از اين آينه براي برجسته كردن ديوار نيز ميتوانيد استفاده كنيد و نماي خانه را زيباتر و خاصض تر كنيد .

 

آينه گلبرگ

براي ساخت و نيز اجراي اين سبك آينه مي توانيد از هنر آرت دكو استفاده كنيد . بهتر است بدانيد كه اين شيء بينظير و خاص با طرح گلبرگ‌ به عنوان يك آينه و هم به عنوان يك اثر هنري شيك ، قابل استفاده است و قادر ميباشد نماي خانه را تغيير دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.