تزيين ميز تلويزيون با ساده ترين روش ها !

 در اين مبحث مي خواهيم ، نمونه هاي جديد و زيبايي از انواع تزيين ميز تلويزيون را با طراحي هاي زيبا و ساده را در اختيار شما عزيزان و علاقمندان به هنر دكوراسيون و تزئين منزل قرار دهيم .

بطور كلي ، دكوراسيون و تزيين ميز تلويزيون و اطراف آن نقش بسياري مي تواند در چيدمان زيباي منزل ايفا نمايد. در اغلب خانه ها، تلويزيون از جمله وسايل ضروري منزل به شمار مي رود كه در مكان ثابت و معيني قرار مي گيرد  ، و چون همه نگاه ها به سمت آن جلب مي شود، با اين اوصاف ،  طراحي و ديزاين اين وسيله از اهميت ويژه اي نيز برخوردار است. در ادامه مقاله ويكي سرا قصد داريم  شما را با مدل هاي تزيينات ميز تلويزيون آشنا كنيم . 

| ويژگي هاي ميز تلويزيون |



همانطور كه اشاره كرديم ؛ براي قرار دادن تلويزيون و زيباسازي دكوراسيون فضاي نشيمن اصولا از ميز تلويزيون استفاده مي كنيم . بايستي كمي با دقيق به وسايل و تجهيزات پيرامون خود نگاه كنيد . دراين شرايط خاص ، شما ميتوانيد با استفاده از يك وسيله تزييني كوچك محيط زندگي خود را زيباتر كنيد و از طرفي هم هزينه هاي گراني را پرداخت نكنيد .

در اين مقاله ، ويكي سرا قصد دارد شما را با وسايل و اشياء هاي مختلف براي تزيين و دكوراسيون ميز تلويزيون آشنا كند .  

گفتني است كه بدون شك و ترديدي براي خريد و انتخاب اين شي بايد آيتم هايي را در نظر داشته باشيد . ميز تلويزيون در سال‌ هاي اخير به يكي‌ از مهمترين ملزومات هر خانه تبديل شده است . همچنين تنوع شكلي آن ها باعث شده افراد آسانتر مدل مورد نظر خود را تهيه كنند .

بايد آگاهي و دانش كافي در اين زمينه داشته باشيد كه براي خريد يك ميز تلويزيون بايد به عوامل متعددي از جمله سبك ، نوع دكوراسيون ، ابعاد و اندازه فضا مورد نظر ، سليقه شخصي ، اندازه تلويزيون توجه كرد .

 

نوع ميز تلويزيون

اين شي داراي تنوع بالايي است ، از خاص ترين استايل هاي ميز تلويزيون ميتوان به مدل كنسولي ، كابينتي ، قفسه‌ اي ، پايه بلندگويي و ديواري اشاره كرد . اگر به دنبال استفاده كاربردي از آن‌ ها هستيد و مدل خاصي هم در نظر نداريد ، بهتر است اين موارد را دقيق بررسي كنيد . به طور كلي اين مدل‌ ها به خاطر داشتن طرح‌ هاي ساده به راحتي با هر دكوراسيون و چيدماني هماهنگ ميشوند .

 

جنس ميز تلويزيون

يك ميز تلويزيون مدرن بايد داري استايل خاصي باشد . به طور كلي براي ساخت آنها ميتوان از مواد اوليه مختلفي استفاده كرد . شما مي توانيد از متريال شيشه ، سنگ، چوب ، نئوپان ، ام دي اف و يا فلز بهره بگيريد .

 

تابلو ديواري براي تزيين ميز تلويزيون

ميتوانيد از قاب عكس يا تابلوهاي هنري براي تزيين و دكوراسيون ميز تلويزيون استفاده كنيد . بهتر است يكي از استايل ها را بر گزينيد و بر روي ديوار يا سطح ميز قرار دهيد .


تابلو هنري

مطمئنا راجع به آثار مشهورترين هنرمندان جهان هم‌ چون پيكاسو ، ون‌گوك ،لئوناردو داوينچي شنيده‌ايد . اين‌ ها مشهورترين و معروف ترين هنرمندان جهانند كه با استفاده از رنگ‌ ها طرح‌ هاي خاصي را خلق مي كنند .

اگر يك شخصيت هنري داريد ، به شما پيشنهاد ميكنيم چنين تابلو هايي را براي تزيين ميز تلويزيون خود انتخاب كنيد . اين وسيله خاص ميز تلويزيون شما را زيباتر ميكند .

 

تابلو هاي كلاسيك

در حالت كلي ، براي تزيين و نيز دكوراسيون ميز تلويزيون ميتوانيد از اين تابلو ها استفاده كنيد . سبك كلاسيك واژه‌ اي است كه نه تنها در هنر بلكه‌ در بخش‌ هاي مختلف به كار گرفته ميشود . پس اگر از وسايل قديمي خوشتان ميايد بهتر است از تابلوهاي كلاسيك براي تزيين ميز تلويزيون استفاده كنيد .

 

مجسمه

اگر مايل هستيد كه از مجسمه براي دكور ميز تلويزيون خود استفاده كنيد ، سعي كنيد حتما از مجسمه هاي كوچك استفاده كنيد . زيرا مجسمه هاي بزرگ ، نميتوانند منظره زيبايي را ايجاد كنند و علاوه بر آن ، پس از مدتي خسته كننده و كلافه كننده ميشوند. مجسمه هاي كوچك را سعي كنيد درون باكس هاي ميز تلويزيون قرار دهيد و يا يك شلف ديواري تهيه كنيد و آن را بالاي ميز تلويزيون خود نصب كنيد . در ادامه انواع مختلف مجسمه را كه ميتوانيد براي زيباسازي و چيدمان بهتر ميز تلويزيون استفاده كنيد براي شما آماده كرده ايم .

 

تزيين ميز تلويزيون با مجسمه نوازنده

مهم است بدانيد كه مجموعه نوازنده ها شامل : سه مجسمه كاميك نوازنده درام ، آكاردئون و گيتار است كه واقعاً هنرمندانه و عالي  طراحي شده اند . دقت نمائيد كه اگر به موسيقي علاقه داريد بهتر است از اين المان براي طراحي و دكوراسيون ميز تلويزيون خود استفاده كنيد . شما مي توانيد اين سه اثر را با هم يا به صورت جداگانه تهيه و از داشتن آن ها لذت ببريد . بنابراين ، اگر فضاي كافي داريد ، بهتر است كه آن ها به صورت گروهي قرار دهيد .

 

مجسمه هاي كاميك

حقيقتا مجسمه كاميك يك اثر رنگي است كه معمولا يك كليشه يا شخصيت كارتوني را نمايش مي دهد . اغلب فيگورهايي از انسان ها هستند كه حالت كاريكاتوري دارند . رنگ هاي شاد و تصاوير دوست داشتني آنها ميز تلويزيون شما را زيباتر و خاص تر مي كند .


مجسمه ايتاليايي

جالب است كه طرح هاي ايتاليايي مجموعه اي از مجسمه هاي رنگي هستند كه زيبايي و نشاط فوق العاده اي را نسبت به طرح هاي برنزي دارند . اين مجسمه ها نشاط و شادي را نمايش ميدهد و براي دكوراسيون ميز تلويزيون بسيار مناسب هستند .

بايد دانست كه استفاده از اين محصولات مي تواند به چيدمان ميز شما رنگ ببخشد ، علي الخصوص اگر از رنگ هاي سرد در ديگر اشياء از قبيل مبلمان ، رنگ ديوار يا پرده ها استفاده كرده ايد . مسلما هر خانه به چند مجسمه تزئيني كوچك براي رنگ بخشيدن و شكستن يكنواختي نياز دارد . 


مجسمه اسب سوار

اين مجسمه از دير باز در بين مردم پر طرف دار بوده است . جزئيات عالي در طراحي اين اسب و سوار كارش باعث زيبايي فوق العاده آن شده است . عضلات قوي اسبي كه روي دو پا ايستاده قدرت مردانه را به نمايش مي گذارد . اگر شما نيز از اين المان خوشتان ميايد ميتوانيد از آن براي زيبا سازي ميز تلويزيون خود استفاده كنيد .

 

ساعت

يكي از بهترين و رايج ترين وسايل تزئيني كنار ميز تلويزيون ، ساعت هاي كوچك ايستاده است كه ميتواند منظره اي زيبا را توليد كند . حتي ميشود از تركيب قاب عكس و ساعت هاي روميزي براي تزئين ميز استفاده كنيد . .

 

ساعت ملودي براي چيدمان ميز تلويزيون

در اصل ، اين مدل ساعت روميزي با قاب چوبي احاطه شده و داراي ملودي ولوم دار است . ملودي ولوم دار يعني اينكه داراي پيچي است كه مي توان صداي زنگ آن را به دلخواه كم و زياد كنيد  . درمجموع اگر سبك روستيك را ميپسنديد از اين مدل ساعت براي تزيين ميز تلويزيون خود غافل نشويد . .

 

ساعت الكترونيكي

خوب است بدانيد كه اين محصول بسيار زيبا و مدرن ساخته شده‌ است . اين شي بينظير و خاص در عين سادگي و زيبايي مي تواند يكي از خاص ترين و بهترين اجزاي مصرفي براي ميز تلويزيون باشد . زيرا اين ساعت داراي نشان دهنده‌ هاي زمان ، تاريخ و دماي محيط است .

 

وسايل آنتيك

بطور كلي ، اگر در خانه خود وسيله‌ هاي آنيتك شيك و زيبايي داريد ، بهتر است آنها را از گنجه درآورده و در كنار ميز تلويزيون خود قرار دهيد . بدين ترتيب ، قطعا حواس مهمان‌ ها در زمان تماشاي تلويزيون به آنها جلب مي شود .

 

استفاده تنگ شيشه اي براي تزيين ميز تلويزيون

دقت نمائيد كه اگر تنگ شيشه اي گرد و شفاف داريد آن ها را با گل هاي يك رنگ پر كنيد ، تعدادي جا شمعي گرد اما خاص با رنگ هاي خنثي نيز تهيه كنيد . در مجموع ، از اين نكته نيز غافل نشويد كه بايد رنگ شمع هاي درون جا شمعي ها با رنگ گل ها هم خواني داشته باشد .

سپس هر دوي اين عناصر را با روش هاي مختلف باهم تركيب كنيد و بر روي ميز تلويزيون قرار دهيد . مثلا مي توانيد تنگ ها را در يك سمت و شمع ها را در سمت ديگر ميز قرار دهيد و يا به صورت يكي در ميان ( يك تنگ شيشه اي ، يك جا شمعي ) و يا به شكل اريب و گرد آنها را كنار هم چيدمان كنيد.

 

اجسام پارامتريك براي تزيين ميز تلويزيون

بهتر است كه اگر به دنبال ايجاد يك فرم خاص و چشمگير براي تزئين ميز تلويزيون خود هستيد ، از اجسام پارامتريك استفاده كنيد . به نوعي مي توان گفت كه اين وسايل با ظاهري نامتعارف مي توانند نظر هر ببينده اي را به خود جلب كنند . همچنين ، استفاده از ظرف هاي بزرگ و گود دكوري روشي ديگر براي ديزاين ميز تلويزيون است كه مي توان داخل ظرف را با گل هاي خشك شده ، صدف هاي زيبا و يا اشياء ديگر نيز پر كنيد . .

 

فانوس ساحلي

لازم است كه در طراحي دكوراسيون ميز تلويزيون خود كمي جسور باشيد و از اجسام مختلف و گوناگون استفاده كنيد . به عنوان مثال ، چنانچه عاشق دريا هستيد يك جسم ساحلي را به دكور ميز خود اضافه كنيد . براي خلق يك فضاي ساحلي كافيست فانوس بزرگي كه ديوارهاي شيشه اي دارد را انتخاب كنيد ، درب آن را باز كنيد و مقداري شن و ماسه ي تزييني سفيد بر روي كف آن اضافه كنيد و بر روي ميز تلويزيون خود قرار دهيد . درنهايت مي توانيد شن و ماسه را به صورت يكنواخت ريخته يا اينكه اجازه دهيد شن ها حالت بالا و پايين داشته باشند . قادر هستيد از يك ستاره ي دريايي بزرگ و نيز اشيا تزييني براي ايجاد فضاي بهتر بر روي ميز استفاده كنيد .

 

بشقاب ديواري

در واقع ، بشقاب هاي قديمي ، چه ساده باشند و چه طرح دار ، چه سالم باشند و چه لب پر ، هميشه حس خوبي و خوشايندي را به افراد منتقل مي كنند . با اين اوصاف ، خوب است كه از اين وسايل براي تزيين و دكوراسيون ميز تلويزيون استفاده كنيم . درهمين راستا ، خيلي از طراحان به دنبال بشقاب هاي ديواري جديد و مدرن هستند تا ديوار ميز تلويزيون را خاص تر وشيك تر جلوه دهند .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.