آشنايي با دكوراسيون آشپزخانه كرم رنگ و نكات مهم آن

ست كردن با رنگ كرم در دكوراسيون آشپزخانه ، يكي از تركيب رنگ هاي بينظير و خاصي است كه هيچ وقت تكراري و يكنواخت نشده است. قائدتا همه ي سليقه ها از اين رنگ براي دكوراسيون خانه خود استفاده مي كنند .

رنگ كرم براي دكوراسيون آشپزخانه



بايد بدانيد كه رنگ كرم براي دكوراسيون آشپزخانه بسيار خوب و  مناسب است . معمولا با توجه به پتانسيل بالاي رنگ كرم به راحتي ميتوان آن را با تيپ هاي مختلف ست كرد . اين رنگ خاص و دلپذير ،  قادر است محيط آشپزخانه را زيباتر كند . به خاطر بسپاريد كه اين رنگ يكي از گزينه هاي پرطرفدار و ويژه براي دكوراسيون آشپزخانه است و ميتواند محيط شما را خاص تر نمايش دهد . در اصل مي توان گفت كه از رنگ كرم در هر سبك دكوراسيون داخلي ميتوان استفاده كرد ، دليل اين امر نيز خنثي بودن رنگ كرم و توانايي آن براي هماهنگي با طيف هاي رنگي ديگر مي باشد .

 اين مقاله از ويكي سرا براي آشنايي شما عزيزان با روش هاي ست كردن با رنگ كرم در دكوراسيون مي باشد . 

لازم است بدانيد كه رنگ كرم ، بهترين جايگزين براي رنگ سفيد است . به نوعي مي توان گفت كه استفاده از رنگ كرم در دكوراسيون آشپزخانه باعث ميشود تا به راحتي از رنگ‌ هاي ديگر نيز در كنار آن استفاده كنيد . اين رنگ باعث دلبازي و حس آزادي فضاي آشپزخانه شما مي شود ، زيرا درخشندگي رنگ سفيد را نداشته و با تمام رنگ‌ ها به جز رنگ زرد هماهنگ مي شود .

 

دكوراسيون و ديزاين آشپزخانه با رنگ كرم

تقريبا همه شما عزيزان مي دانيد كه كرم يكي از رنگ هاي روشن است كه ميتواند محيط آشپزخانه را زيبا تر و جذاب تر كند . به طور كلي اين رنگ از تركيب رنگ هاي زرد و قرمز ، آبي و سفيد تشكيل ميشود . توجه كنيد كه هر چقدر مقدار رنگ سفيد استفاده شده در ساختار اين رنگ بيشتر باشد رنگ كرم روشن تر ديده ميشود . بهتر است بدانيد كه رنگ كرم در زير گروه رنگ هاي خنثي و سرد قرار مي گيرد .

درمجموع ، مي توانيد از اين رنگ در طراحي آشپزخانه خود استفاده كنيد و آن را با رنگ هايي نظير شيري و استخواني و خاكي و نباتي و قهوه اي روشن تركيب نمائيد .

 

مكمل كرم در دكوراسيون آشپزخانه

دقت داشته باشيد ، براي اينكه طراحي داخلي ، دل افراد را نزند و چشم آن ها را خسته نكند ، بايد از يك رنگ خوب و فوق العاده بينظير براي دكوراسيون محيط آشپزخانه استفاده كنيد . با اين اوصاف ، لازم است با تركيب رنگي هاي مناسب براي دكوراسيون آشپزخانه آشنا شويد ، به ويژه اگر بحث طراحي داخلي آشپزخانه باشد .

نا گفته نماند كه بايد به تاثيرات رواني و ناخوشايند تركيبات رنگي بيشتر توجه داشته باشيد ، به طور كلي رنگ كرم را ميتوان با تركيبات رنگ هاي روشن و تيره ست كرد و از تماشاي آنها لذت برد . به طور مثال : در تركيب رنگ كرم با رنگ هايي همچون آبي و سبز، هم مي توان از سبز و آبي كم رنگ استفاده كرد و هم مي توان از سرمه اي و يشمي براي ديزاين آشپزخانه استفاده كرد . از سوي ديگر ، بايد دقت كافي داشته باشيد كه استفاده از رنگ هاي متضاد و تيره در كنار رنگ كرم ، با ايجاد زاويه و خطاي ديد مي تواند محيط آشپزخانه را بسته تر نشان دهند . بنابراين اگر دكوراسيون آشپزخانه كوچك براي شما اهميت دارد ، بهتر است كم تر سراغ رنگ هاي تيره برويد.

 

دكوراسيون آشپزخانه با رنگ كرم

ترجيحا ميدانيد كه رنگ كرم يك رنگ خنثي است كه به راحتي با رنگ‌ هاي ديگر تركيب ميشود ، بنابراين براي فضاي آشپزخانه بسيار مناسب است . اين نكته را به ياد داشته باشيد كه براي دكوراسيون آشپزخانه ، هيچ رنگي به جز رنگ‌ هاي روشن مناسب نيست . بهتر است بدانيد كه آشپزخانه بايد دلباز و روشن باشد و براي خانم خانه هيچوقت تكراري و خسته كننده نشود ، زيرا اكثر وقت خانم ها در آشپزخانه سپري ميشود .

همچنين با استفاده از رنگ روشن مثل كرم ميتوانيد محيط تميز تري و زيباتري داشته باشيد و از تماشاي آن لذت كافي ببريد . شما ميتوانيد از رنگ كرم در كابينت‌ ها و يا كاشي‌ هاي آشپزخانه استفاده كنيد . اطمينان داشته باشيد با اين رنگ فضاي آشپزخانه‌ تان زيباتر و جاب تر ميشود .

 

تركيب كرم با رنگهاي متفاوت براي آشپزخانه

حقيقتا كرم ، يك رنگ مايل به زرد و سفيد است كه به عنوان رنگي خنثي شناخته ميشود . اين رنگ تقريبا با هر رنگي ست ميشود . اما برخي از تن‌ هاي رنگي با طيف لطيف و گرماي ظريف رنگ كرم بهتر تركيب ميشوند و محيط آشپزخانه ما را زيبا تر ميكنند . در نهايت ، بايستي قبل از هر كاري دو رنگ كه با هم بهتر هماهنگ ميشود را پيدا كنيد و سپس محيط خود را دكوراسيون كنيد .

 

تركيب رنگ كرم و شتري

بايد دانست كه رنگ كرم براي فضاهاي ساده و باز بينظير  است . به عنوان مثال ، براي خانه‌ هايي كه آشپزخانه مشرف به بالكن يا حياط دارند ، انتخاب رنگ شتري ميتواند رنگي فوق‌ العاده خاص باشد . مثال : تركيب رنگ كرم با شتري براي ديوار آشپزخانه و مبلمان ميتواند بسيار خوب و مناسب باشد . در مجموع ، اين تركيب رنگي را ميتوانيد حتي براي ديزاين فضاهاي ديگر استفاده كنيد . درنتيجه ،  معقولانه است كه تركيب اين دو رنگ فضاي خانه را شيك ، ساده و دنج تر مي كند .

 

تركيب رنگ كرم و ارغواني

درحالت كلي ، يكي از الهام بخش‌ ترين و خاص ترين ست‌ هاي رنگي براي فضاي آشپزخانه ، نشيمن تركيب رنگ كرم و ارغواني است . توجه داشته باشيد كه براي اين كار ميتوانيد ديوار را با رنگ كرم و مبلمان را با رنگ ارغواني رنگ آميزي كنيد . همچنين براي ايجاد حس بهتر در محيط ، مي توانيد يك ديوار را با توجه به قانون اكسنت وال ، ارغواني يا كرم كنيد . يادتان نرود كه هميشه بايد از رنگ كرم به عنوان رنگ پس‌ زمينه استفاده كنيد .

 

تركيب كرم و طلايي براي دكوراسيون آشپزخانه

لازم است بدانيد كه گاهي اوقات تركيب رنگ كرم با طلايي ، ظاهر فضا را پر جنب‌ و جوش تر نشان مي دهد . اين ست رنگي دقيقا همان چيزي است كه به محيط‌ آشپزخانه ، حالتي لوكس و لاكچري مي بخشد . به مراتب ، استفاده از يك لوستر شيك زرد كه در هنگام روشن شدن ، نور زرد را در فضا پراكنده مي كند ، ميتواند محيط آشپزخانه شما را خاص تر كند . در نهايت بهتر است بدانيد كه در كنار ديوارهاي كرمي ، استفاده از كف پوش چوبي اين محيط را خاص تر مي كند .

 

تركيب رنگ صورتي با كرم براي آشپزخانه

همان‌ طور كه قبلا خدمتتان گفته شد ، رنگ كرم همه كاره است و كار با آن بسيار ساده است . رنگ كرم ميتواند آشپزخانه شما را زيبا تر كند . با تركيب رنگ صورتي و كرم محيط آشپزخانه شما بزرگ تر و شادتر ديده ميشود . بنابراين بهتر است از اين تركيب رنگ دقيق استفاده كنيد تا يك محيط صميمانه و بي نظير در آشپزخانه ايجاد كنيد .

 

تركيب رنگ كرم و سرمه اي

در حالت معمول ، يكي از بهترين و خاص ترين رنگ‌ هاي مكمل كرم ، سرمه‌ اي است . تركيب اين دو رنگ در آشپزخانه ميتواند به ايجاد ظاهري زيبا ، مدرن و لوكس كمك بسزايي كند . به نوعي مي توان گفت كه رنگ سرمه‌ اي وقار و زيبايي خاصي به دكوراسيون مي بخشد و نشان دهنده اين موضوع است كه فضا تا چه اندازه از جسارت رنگي برخوردار است . در نتيجه ، ست كرم با سرمه‌ اي تنها تركيبي است كه ميتوان از آن به راحتي براي ايجاد نماي زيباتر در ديوار آشپزخانه استفاده كرد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.