رنگ طوسي با چه رنگي ست مي شود؟

در واقع ، زماني كه  صحبت از دكوراسيون يا رنگ آميزي خانه شما مي شود ، اولين چيزي كه احتمالا به ذهنتان خطور مي كند اين است كه از چه رنگي استفاده كنيم تا زيبايي فوق العاده چمشگير و بي نظيري را براي تماشاگران فراهم آوريد . بدين ترتيب ، بايد بگوئيم كه انتخاب رنگي درست براي دكوراسيون خانه باعث زيبايي فضا نيز ميشود . تقريبا مي دانيد كه ست رنگ طوسي در دكوراسيون در طول سالها محبوبيت خود را از دست نداده و از رنگ سفيد و بژ در دكوراسيون منازل پيشي گرفته است .

همواره برخي از بهترين طراحان جهان كه از تنوع رنگ هراسي ندارند از رنگ مختلف براي ساختن شاهكارهاي معماري مدرن با موفقيت استفاده ميكنند . در اين مقاله از ويكي سرا ما تمايل داريم شما را با تركيب رنگي شيك و زيبا كه با طوسي ست ميشوند آشنا كنيم .

خاصيت رنگ طوسي در دكوراسيون

بايد بدانيد كه اين نوع رنگ از ماهيت خنثي نيز برخوردار است ، مي توان آن را با رنگ هاي ديگر تركيب كرده و در دكوراسيون استفاده كنيم . بهتر است بدانيد و دقت داشته باشيد كه در بافت خاكستري هيچ رنگي به صورت نامطلوب حضور پيدا نمي كند. در حقيقت خنثي بودن اين نوع رنگ امكان تركيب و تلفيق مناسب با ديگر رنگ ها را به خوبي به وجود مي آورد. با يك انتخاب ماهرانه و درست از طيف رنگي خاكستري مي توان بهترين طراحي هاي داخلي دكوراسيون را انجام داد .

 

طيف رنگ خاكستري

همانطور كه خدمتتان عرض كرديم و بيشتر شما مي دانيد رنگ خاكستري از طيف هاي مختلف و به دل نشيني نيز برخوردار است . بنابراين بايد از طيف هاي متناسب با فضاي مورد نظر استفاده كنيد. براي مثال انتخاب رنگ خاكستري تيره براي اينكه فضاي اتاق شما درخشش بيشتري داشته باشد . همچنين رنگ طوسي حس آرام بخشي را به محيط القا ميكند . بهتر است رنگ خاكستري روشن را جهت رنگ آميزي ديوار انتخاب كنيد. نكته قابل توجه در طراحي دكوراسيون داخلي از رنگ سفيد و طوسي استفاده كنيد تا خانه اي شاد تر داشته باشيد . رنگ خاكستري براي ديوار به بهترين شكل با رنگ هاي شاد همچون سفيد، آبي و سبز متعادل مي شود . بنابراين مي توان از تركيب اين رنگ هاي مختلف به صورت ماهرانه استفاده كرد.

 

مكمل رنگ طوسي در دكوراسيون

مسلما مي دانيد كه اولين چيزي كه چشم افراد را جذب مي كند ، رنگ است كه  نقش مهمي در دكوراسيون داخلي خانه دارد . به طور كلي رنگ ميتواند تاثير عميقي بر خلق و خو و احساسات انسان به جاي بگذارد. يكي از رنگ خاص و قديمي در دكوراسيون خانه رنگ طوسي بوده است . از طوسي امروزه در دكوراسيون مدرن بيشتر فضا خانه استفاده ميشود و نيز تاثير فوق العاده بر بدن و زندگي به جاي ميگذارد .

در اصل بايد گفت كه ست رنگ طوسي در دكوراسيون به عنوان رنگي سنگين و خاص در چيدمان منازل شناخته و مورد استفاده قرار ميگيرد . بهتر است داشتن خود را نسبت به تركيب رنگي ها نيز افزايش دهيم . اين موضوع باعث ميشود تا خانه اي با دكوراسيون خاص تري نيز داشته باشيم . در ادامه به تركيب رنگي مناسب كه با خاكستري ست ميشود ميپردازيم .

 

تركيب طوسي و سبز روشن

دقت كنيد كه گاهي اوقات خوب است كه با تفكر متفاوتي از رنگ هاي متضاد در دكوراسيون خانه هاي خود استفاده كنيم . ست رنگ طوسي با سبز القا كننده طبيعت است و فضايي زيبايي را در اختيار ما قرار ميدهد . براي اتاق كوچك اين تركيب رنگ بسيار مناسب بوده است . زيرا مي خواهيد با تركيب رنگي مختلف حس جنب و جوش و روحيه اي را ارتقا دهيم . اين تركيب مي تواند به همان اندازه در مكان ها و فضا هاي ديگر خانه كه مي خواهيد روحيه اي شاد و سرزنده ايجاد كند .

 

آميختن رنگ سفيد و طوسي

جالب است كه سايه هاي ظريف و آرام رنگ خاكستري گاهي از نظر بصري بيشترين جذابيت را دارد  . از ست رنگ طوسي وسفيد كركي در دكوراسيون خانه خود استفاده كنيد . اين ست رنگي يكي از تميزترين و ظريف ترين انتخاب ها براي دكوراسيون خانه است .با اين تركيب مي تواين ظاهري آرام و دنج براي خانه خود ايجاد كنيم و تعادل مناسبي در دكوراسيون فضا خانه ايجاد كرده تا از سر درگمي رهايي يابيم . طراحان اغلب اين تركيب چشم نواز را در محل زندگي ، اتاق خواب يا هر فضايي كه براي استراحت است انتخاب و مورد استفاده قرار مي دهند .

 

تركيب نعنايي و طوسي

عجيب و غافل گير كننده است كه يكي از بهترين تركيبات عناصر سبز و آبي ، كه تجلي گر كف دريا هستند وقتي با طوسي تركيب شوند باعث زيبايي محيط مي شوند . اين ست رنگ ظاهري نرم و عجيب را به تصوير مي كشد . اين تركيب بسيار مدرن است و به فضاي داخلي شما جذابيت جهاني مي بخشد . تركيب را در آشپزخانه و فضاهاي ناهارخوري خود امتحان كنيد . ما قول مي دهيم كه با تركيب اين رنگ عاشق فضا خود خواهيد شد .

 

آميختن رنگ زرد و طوسي

پيشنهاد ما به شما اينست كه از ست رنگ طوسي با زرد در دكوراسيون اتاق خود استفاده كنيد . اين رنگ ظاهري زنانه و شفاف تر ايجاد كنيد كه هرگز از مد نميافتد . اين رنگ يك محيط ملايم و آرامش بخش ايجاد مي كند. از اين ست رنگي نه تنها مي تواند در رختكن و اتاق خواب ، بلكه در سالن غذاخوري يا اتاق نشيمن نيز استفاده كنيد . اين تركيب رنگ محيطي سرگرم كننده و در عين حال زيبا را در اختيار شما قرار ميدهد .

 

تركيب آبي و طوسي

لازم است بدانيد كه رنگ هاي آبي و خاكستري مي تواند حالتي ترد و با طراوت به محيط شما بدهد. اين تركيب رنگ ظاهري تميز و روشن ايجاد مي كند كه مي توانيد از حمام تا سالن دفتر از آن استفاده كرد . به معناي واقعي كلمه جايي وجود ندارد كه اين تركيب رنگي مناسب آن نباشد .

در مجموع بهتر است كه  پوستر و نيز كاغذ ديواري را با طرح القايي فراموش نكنيد و در دكوراسيون خود استفاده كنيد . همچنين  استفاده از گل طبيعي و نيز شمع در كنار اين تركيب رنگ زيبايي خاصي را به محيط مي دهد .

 

منبع : wikisara

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.